Vi og vores samarbejdspartnere bruger teknologier, herunder cookies, til at indsamle oplysninger om dig til forskellige formål, herunder: bedre brugeroplevelse, funktionalitet, statistik og marketing. Ved at klikke ’Accepter alle cookies’ giver du samtykke til disse formål.
Læs mere om vores brug af cookies og behandling af persondata her.
{{#categories}}
{{name}}
{{description}}
Navn
Domæne
Udløber
Kontekst
{{#cookies}}
Navn{{name}}
Domæne{{domain}}
Udløber{{expires}}
Kontekst{{description}}
{{/cookies}}
{{/categories}}
Gratis guide – Effektiv og skalérbar administration med RPA
Hent vores gratis guide, og bliv klogere på, hvad RPA er og kan gøre for din virksomhed.
Vores fornemmeste opgave er at automatisere administrative rutineopgaver, så du og dine medarbejdere ikke skal lave robotarbejde. Det betaler sig nemlig – både på bundlinjen og i arbejdsglæde
Digital Process blev stiftet af Kenneth Birk Nielsen i 2017, hvor vi siden har arbejdet målrettet med automatisering af administrative rutineopgaver hos små og mellemstore virksomheder. For os er ærlighed, åbenhed og værdiskabelse vigtigt. Vi går altid ind til et samarbejde med ønske om at skabe stærke og langvarige relationer, som udgangspunkt for at skabe mest mulig værdi.
Vores kunder findes i alle brancher, men vi er særligt stærke i produktions- og handelsvirksomheder. Kunderne har typisk en årlig omsætning fra 10 til 1.000 mio. kroner og fra 10 til 250 medarbejdere.
Hvorfor skal du vælge Digital process
Professionel rådgivning og service
Vi kan minimere din risiko og hjælpe med at du tager de rigtige valg på din automatiseringsrejse.
Vi har RPA erfaring fra mange brancher og størrelse af virksomheder, både nye projekter hvor man skal i gang med RPA, og projekter hvor man af forskellige grunde ikke har opnået den fulde værdi af RPA.
Vi reagere hurtigt på forespørgsler og support og slipper ikke opgaven før den er helt løst.
Vi kommunikere i et sprog alle forstår med fokus på at skabe værdi i din forretning.
Stor forretnings- og procesforståelse
Vi har dyb indsigt i forskellige typer forretninger og hvilke processer i værdikæden, der med fordel kan automatiseres.
Vi har mere end 40 års erfaring i procesoptimering og –automatisering samt forretningsudvikling.
Vi arbejder med en veldefineret leverancemodel og dedikeret projektledelse.
Bred og dyb teknologisk indsigt
Vi er dedikeret til Microsoft Power Automate teknologi, fordi det er den bedste løsning på markedet til små og mellemstore virksomheder og dermed også til din automatiseringsrejse.
Vi har fokus på ”best practice” og alle processer bliver udviklet efter en og samme høje standard, der sikrer stabile og optimal drift af dine robotter.
Vi har automatiseret en lang række processer i bl.a. E-conomic, C5, SAP Business One, Navision, Business Central, Axapta, D365, mfl.
Officiel Microsoft Partner
Vi er officiel Microsoft Partner. Det betyder, at vi er eksperter og certificeret i Microsofts produkt Power Automate (tidligere WinAutomation og ProcessRobot fra Softomotive).
Vi er ligeledes eksperter og certificeret i WinAutomation og ProcessRobot fra Softomotive som blev opkøbt af Microsoft i 2020.
{{#companyName}}
{{.}}
{{/companyName}} {{#testimonialsCount}}
{{.}} anmeldelser
{{/testimonialsCount}}
★★★★★
{{#averageRating}} ★★★★★ {{/averageRating}}
{{#averageRating}}
{{.}} stjerner i gennemsnit
{{/averageRating}}
{{#testimonials}}
{{title}}
{{text}}
{{#writer}} {{#name}}
{{.}}
{{/name}} {{#companyPosition}}
{{.}}
{{/companyPosition}} {{#companyName}}
{{.}}
{{/companyName}} {{/writer}}
★★★★★★★★★★
{{/testimonials}}
Kunder vi har hjulpet til vækst og udvikling
Vores team
Kontor - Odense
Kenneth Birk Nielsen Konsulent og ejer
Digital Process er grundlagt og ejet af Kenneth Birk Nielsen. Han har en HD i afsætningsøkonomi og mere end 20 års erfaring inden for optimering og automatisering af forretningsprocesser. Lige fra ansættelse hos Micro Matic A/S i Odense og til konsulentopgaver for en lang række små og mellemstore virksomheder.
Cille har det seneste år arbejdet med digital marketing for en frivillig ungdomsorganisation. Til dagligt læser hun en bachelor i journalistik på SDU, hvor læringen består af at formidle viden på både skrift, lyd, video og sociale medier.
Dorte har mere end 25 års erfaring inden for administration og bogføring. Hun sørger for den daglige bogføring, indberetning af moms, løn og klargøring til revisor.
Agnius Bartninkas har en Master i Finance og er en meget erfaren udvikler af kontorrobotter. Hans erfaring stammer bl.a. fra ansættelse hos Micro Matic A/S og fra udviklingsopgaver for en lang række små og mellemstore virksomheder i Danmark.
Tomas har en bachelor i Network and System Administration og har automatiseret administrative processer for flere små og mellemstore virksomheder i Danmark og Litauen. Tidligere har han været intern RPA udvikler i en stor sundhedsvirksomhed.
Greta har en bachelor i Robotics and Cybernetics og har automatiseret administrative processer for flere små og mellemstore virksomheder i Danmark. Tidligere har hun været intern RPA udvikler i en stor sundhedsvirksomhed. Desuden har hun arbejdet som webudvikler og projektkoordinator.
Živilė har en Bachelor i Informations systemer og informations teknologi og er ved at afslutte en Masters i Big Data Analytics på Kaunas University. Živilė er en del af vores team og automatiserer administrative processer for flere små og mellemstore virksomheder i Danmark.
Nedas har en bachelor i Computer Programmering, hvor han især har lært om funktionel programmering og softwarearkitektur. Desuden bruger han ofte sine weekender på at undervise børn i programmering. Nedas er en del af vores team og automatiserer administrative processer for flere små og mellemstore virksomheder i Danmark.
Hos Digital Process hjælper vi små og mellemstore virksomheder med at automatisere manuelle rutineopgaver med kontorrobotter – også kaldet Robotic Process Automation eller RPA.