Vores mission og team

Vores fornemmeste opgave er at automatisere administrative rutineopgaver, så du og dine medarbejdere ikke skal lave robotarbejde. Det betaler sig nemlig – både på bundlinjen og i arbejdsglæde

Om os

Digital Process blev stiftet af Kenneth Birk Nielsen i 2017, hvor vi siden har arbejdet målrettet med automatisering af administrative rutineopgaver hos små og mellemstore virksomheder. For os er ærlighed, åbenhed og værdiskabelse vigtigt. Vi går altid ind til et samarbejde med ønske om at skabe stærke og langvarige relationer, som udgangspunkt for at skabe mest mulig værdi.

Vores kunder findes i alle brancher, men vi er særligt stærke i produktions- og handelsvirksomheder. Kunderne har typisk en årlig omsætning fra 10 til 1.000 mio. kroner og fra 10 til 250 medarbejdere.

Hvorfor skal du vælge Digital process

Professionel rådgivning og service

  • Vi kan minimere din risiko og hjælpe med at du tager de rigtige valg på din automatiseringsrejse.
  • Vi har RPA erfaring fra mange brancher og størrelse af virksomheder, både nye projekter hvor man skal i gang med RPA, og projekter hvor man af forskellige grunde ikke har opnået den fulde værdi af RPA.
  • Vi reagere hurtigt på forespørgsler og support og slipper ikke opgaven før den er helt løst.
  • Vi kommunikere i et sprog alle forstår med fokus på at skabe værdi i din forretning.

Stor forretnings- og procesforståelse

  • Vi har dyb indsigt i forskellige typer forretninger og hvilke processer i værdikæden, der med fordel kan automatiseres.
  • Vi har mere end 40 års erfaring i procesoptimering og –automatisering samt forretningsudvikling.
  • Vi arbejder med en veldefineret leverancemodel og dedikeret projektledelse.

Bred og dyb teknologisk indsigt

  • Vi er dedikeret til Microsoft Power Automate teknologi, fordi det er den bedste løsning på markedet til små og mellemstore virksomheder og dermed også til din automatiseringsrejse.
  • Vi har fokus på ”best practice” og alle processer bliver udviklet efter en og samme høje standard, der sikrer stabile og optimal drift af dine robotter.
  • Vi har automatiseret en lang række processer i bl.a. E-conomic, C5, SAP Business One, Navision, Business Central, Axapta, D365, mfl.

Officiel Microsoft Partner

  • Vi er officiel Microsoft Partner. Det betyder, at vi er eksperter og certificeret i Microsofts produkt Power Automate (tidligere WinAutomation og ProcessRobot fra Softomotive).
  • Vi er ligeledes eksperter og certificeret i WinAutomation og ProcessRobot fra Softomotive som blev opkøbt af Microsoft i 2020.

Vores team

Kontor - Odense

Kenneth Birk Nielsen
Konsulent og ejer

Digital Process er grundlagt og ejet af Kenneth Birk Nielsen. Han har en HD i afsætningsøkonomi og mere end 20 års erfaring inden for optimering og automatisering af forretningsprocesser. Lige fra ansættelse hos Micro Matic A/S i Odense og til konsulentopgaver for en lang række små og mellemstore virksomheder.

Cille Adele Hansen
Marketingkoordinator

Cille har det seneste år arbejdet med digital marketing for en frivillig ungdomsorganisation. Til dagligt læser hun en bachelor i journalistik på SDU, hvor læringen består af at formidle viden på både skrift, lyd, video og sociale medier.

Dorte Holst Thrane
Administration og bogholderi

Dorte har mere end 25 års erfaring inden for administration og bogføring. Hun sørger for den daglige bogføring, indberetning af moms, løn og klargøring til revisor.

Kontor - Kaunas i Litauen

Agnius Bartninkas
Chefudvikler

Agnius Bartninkas har en Master i Finance og er en meget erfaren udvikler af kontorrobotter. Hans erfaring stammer bl.a. fra ansættelse hos Micro Matic A/S og fra udviklingsopgaver for en lang række små og mellemstore virksomheder i Danmark.

Tomas Ivaškevičius
Udvikler

Tomas har en bachelor i Network and System Administration og har automatiseret administrative processer for flere små og mellemstore virksomheder i Danmark og Litauen. Tidligere har han været intern RPA udvikler i en stor sundhedsvirksomhed.

Greta Gurklytė
Udvikler

Greta har en bachelor i Robotics and Cybernetics og har automatiseret administrative processer for flere små og mellemstore virksomheder i Danmark. Tidligere har hun været intern RPA udvikler i en stor sundhedsvirksomhed. Desuden har hun arbejdet som webudvikler og projektkoordinator.

Živilė Hofmanaitė
Udvikler

Živilė har en Bachelor i Informations systemer og informations teknologi og er ved at afslutte en Masters i Big Data Analytics på Kaunas University. Živilė er en del af vores team og automatiserer administrative processer for flere små og mellemstore virksomheder i Danmark.

Nedas Kasparavičius
Udvikler

Nedas har en bachelor i Computer Programmering, hvor han især har lært om funktionel programmering og softwarearkitektur. Desuden bruger han ofte sine weekender på at undervise børn i programmering. Nedas er en del af vores team og automatiserer administrative processer for flere små og mellemstore virksomheder i Danmark.

Advisory Board

Ejvind Mørtz
Advisory Board–medlem

Co-Founder & COO – Alphalyse A/S

René Stenvang
Advisory Board–medlem

Owner – Hoppekids ApS

Hos Digital Process hjælper vi små og mellemstore virksomheder med at automatisere manuelle rutineopgaver med kontorrobotter – også kaldet Robotic Process Automation eller RPA.

Kom billigt og hurtigt i gang

Prøv en kontorrobot og mærk hurtigt værdien

Åbningstider

Mandag - Fredag08:00 - 16:00

Support

support@digitalprocess.dk

Hold dig orienteret

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få inspiration til, hvordan kontorrobotter kan hjælpe din virksomhed til vækst og udvikling.

Skriv venligst dit navn
Skriv venligst din email Skriv venligst din email

Vi er medlem af

Øget
skalérbarhed

Håndtering af øget eller skiftende aktivitetsniveau

 

Forbedret
produktivitet

Mere tid til værdiskabende opgaver.

 

Øget
medarbejdertilfredshed

Fokus på selvudviklende opgaver.

 

Forbedret
kundeoplevelse

Hurtigere levering og reduktion i fejl.