Hvad er dit potentiale for automatisering?

Er du nysgerrig på, hvor meget din virksomhed ville kunne spare ved at automatisere de administrative rutineopgaver?

Optimering giver vækst og en øget bundlinje

McKinsey og Innovationsfonden har i en analyse fundet frem til, at kendt teknologi som Robotic Process Automation (RPA), i daglig tale også kaldet kontorrobotter, er i stand til at erstatte 40% af danskernes arbejdstimer i administrationen. Vores egen erfaring siger os, at små og mellemstore produktions- og handelsvirksomheder ofte har et automatiseringspotentiale i mere end 50% af deres administrative processer.

Vi synes, alle små og mellemstore produktions- og handelsvirksomheder hurtigt og nemt skal kunne se deres potentiale for automatisering af de typiske administrative rutineopgaver - derfor har vi lavet potentialetjekket.

Automatisering af de administrative rutineopgaver kan blandt andet frigøre værdifuld tid til vækst og udvikling, som øger din bundlinje - og netop derfor skal du automatisere!

Hvad er dit potentiale? Få svaret her!

Skriv dig op her, så sender vi dig et spørgeskema, du skal svare på. Spørgeskemaet består af en række spørgsmål om din forretning og jeres administrative processer i salg, indkøb, produktion, logistik, service og økonomi.

Når vi har fået dine svar, modtager du i løbet af få dage vores vurdering af dit automatiseringspotentiale. Nemt, enkelt og hurtigt! Det er tilmed gratis lidt endnu.

1.

Udfyld formularen til et potentialetjek, så sender vi dig et spørgeskema

2.

Udfyld og send spørgeskemaet til os

3.

Modtag en vurdering af din virksomheds potentiale for automatisering

Tilmeld potientialetjek
Skriv venligst dit navn
Skriv venligst dit telefonnummer Skriv venligst et telefonnummer
Skriv venligst din mailadresse Skriv venligst din email

Hvad får du ud af potentialetjekket?

Med potentialetjekket får du et rigtig godt overblik over din egen forretnings potentiale for automatisering, og du får yderligere også identificeret, hvilke rutineopgaver der vil give mest mening for dig at automatisere. Bagefter vil det være nemmere for dig at gå i gang med et pilotprojekt, så du for alvor mærker værdien af en kontorrobot.

Hvorfor skal du automatisere?

Hvis du ser på din virksomhed som en maskine, er processerne de tandhjul, der skal få hele maskineriet til at køre. Hvis en af dine processer halter, svarer det til, at et tandhjul sidder fast eller kører skævt. Det stopper det hele. For os går optimering og automatisering hånd i hånd. Vi hjælper jer med begge dele, så I tydeligt kan mærke værdien af det.

Automatiserede, gode processer er alfa og omega for, at din virksomhed fx kan klare en skalering og et øget aktivitetsniveau.

Allerførste skridt mod automatiserede processer er at tage potentialetjekket. Så får du et tjek af din egen virksomhed, som du aktivt kan bruge!

Læs også vores blog om, hvorfor du skal automatisere administrative rutineopgaver, hvor vi uddyber ovenstående.

Hos Digital Process hjælper vi små og mellemstore virksomheder til vækst og udvikling ved automatisering af manuelt arbejde og integration af IT-systemer med kontorrobotter.

Åbningstider

Mandag - Fredag08:00 - 16:00

Support

support@digitalprocess.dk

Kom billigt og hurtigt i gang

Prøv os med en simpel opgave og mærk hurtigt værdien af en kontorrobot

Øget
skalérbarhed

Håndtering af øget eller skriftende aktivitetsniveau

 

Forbedret
produktivitet

Mere tid til værdiskabende opgaver.

 

Øget
medarbejdertilfredshed

Fokus på selvudviklende opgaver.

 

Forbedret
kundeoplevelse

Hurtigere levering og reduktion i fejl.