Produktoversigt

Se vores standardløsninger og få inspiration til hvilke opgaver, der kan løses af en robot i din virksomhed

Alt det kan en kontorrobot

Hos Digital Process vil vi gerne frigøre dine dygtige medarbejdere for manuelle rutineopgaver. Det kan spare tid og give tid til mere værdiskabende opgaver eller til håndtering af øget aktivitet. Således kan medarbejderne bidrage mere værdifuldt til opnåelse af jeres målsætninger.

Vi har gennem årene implementeret stribevis af kontorrobotter, der automatisk kan gøre det kedelige arbejde for vores kunder. Ud fra de erfaringer har vi bygget en hel række produkter, der løser de mest almindelige udfordringer i små og mellemstore virksomheder. Med dem kommer du hurtigt og billigt i gang med at automatisere jeres manuelle administrative rutineopgaver. Vi tøver ikke med at kalde det landets største udvalg af standardløsninger. Vi er sikre på, at du finder en opgave på listen, som I udfører så ofte, at det giver mening, at en robot overtager den.

Se listen igennem og kontakt os meget gerne med spørgsmål og også, hvis du har en opgave, der ikke fremgår af listen - vi kan altid lave en individuel løsning skræddersyet til din virksomhed.

Ja, jeg vil gerne høre mere
Skriv venligst dit navn
Skriv venligst dit telefonnummer Skriv venligst et telefonnummer
Skriv venligst din mailadresse Skriv venligst din email

Marketing

LinkedIn leads

Se, hvilke potentielle kunder/leads, der har besøgt jeres hjemmeside, baseret på LinkedIn-data.

Klik her
 

Forbind CRM og LinkedIn

Automatisk oprettelse af forbindelse på LinkedIn til dine kontaktpersoner i CRM-systemet.

Klik her
 

Potentielle LinkedIn leads

Automatisk oprettelse af forbindelse på LinkedIn til potentielle leads ud fra LinkedIn-søgning.

Klik her
 

Fjern LinkedIn-invitation

Træk automatisk gamle invitationer tilbage på LinkedIn.

Klik her
 

Individuel opgave

Automatisering af en individuel rutineopgave hos jer.

Klik her
 

Salg

Oprettelse af salgsordre

Automatisk oprettelse af salgsordrer i ERP-systemet ud fra modtaget indkøbsordrer fra én kunde.

Klik her
 

Fragtberegning

Automatisk udregning af fragtomkostning for hver salgsordre i forhold til volumen/vægt og fragtpriser i Excel for én fragtleverandør.

Klik her
 

Fakturering

Automatisk fakturering af de salgsordrer, som er leveret, men endnu ikke faktureret, i dit ERP-system.

Klik her
 

Individuel opgave

Automatisering af en individuel rutineopgave hos jer.

Klik her
 

Indkøb

Bekræftelse af indkøbsordrer

Automatisk indtastning af bekræftet leveringsdato samt kontrol af pris og antal fra modtaget indkøbsordrebekræftelse fra én leverandør.

Klik her
 

Manglende indkøbsbekræftelse

Automatisk rykning af leverandør for manglende bekræftelse.

Klik her
 

Kommende indkøbsleverancer

Automatisk information om næste uges indkøbsleverancer til relevante leverandører.

Klik her
 

Manglende indkøbsleverancer

Automatisk rykning for manglende indkøbsleverancer.

Klik her
 

Individuel opgave

Automatisering af en individuel rutineopgave hos jer.

Klik her
 

Lager

Fragtbooking

Automatisk booking af fragt til én fragtleverandør ud fra indtastet forsendelsesdetaljer på følgesedlen.

Klik her
 

Varemodtagelse

Automatisk varemodtagelse i jeres ERP-system fra én leverandør, så I hurtigt kan se, hvad I har på lager.

Klik her
 

Fragtberegning

Automatisk udregning af fragtomkostning for hver salgsordre i forhold til volumen/vægt og fragtpriser i Excel for én fragtleverandør.

Klik her
 

Individuel opgave

Automatisering af en individuel rutineopgave hos jer.

Klik her
 

Økonomi

Tjek af EU-momsnummer

Automatisk verifikation af købers momsnummer, navn og adresse ved EU-salg.

Klik her
 

Fakturagodkendelse

Automatisk fakturakontrol og -godkendelse i henhold til indkøbsordre.

Klik her
 

Bankafstemning

Automatisk afstemning af banktransaktioner mod bogføring i finans. Afstemning sker på dato og beløb i Excel.

Klik her
 

Leverandørbetaling

Automatisk oprettelse af leverandørbetalinger i banken, så en medarbejder kun skal lave den endelige godkendelse.

Klik her
 

Indkøbsfaktura

Automatisk modtagelse af indkøbsfaktura i pdf-format fra én leverandør samt registrering i jeres ERP-system klar til godkendelse.

Klik her
 

Kundeindbetaling

Automatisk bogføring og udligning af indbetalinger fra kunden.

Klik her
 

Fakturering

Automatisk fakturering af de salgsordrer, som er leveret, men endnu ikke faktureret, i dit ERP-system.

Klik her
 

Individuel opgave

Automatisering af en individuel rutineopgave hos jer.

Klik her
 

Hos Digital Process hjælper vi små og mellemstore virksomheder med at automatisere manuelle rutineopgaver med kontorrobotter – også kaldet Robotic Process Automation eller RPA.

Åbningstider

Mandag - Fredag08:00 - 16:00

Support

support@digitalprocess.dk

Kom billigt og hurtigt i gang

Prøv en kontorrobot og mærk hurtigt værdien

Hold dig orienteret

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få inspiration til, hvordan kontorrobotter kan hjælpe din virksomhed til vækst og udvikling.

Skriv venligst dit navn
Skriv venligst din email Skriv venligst din email

Vi er medlem af