Bruger du også meget tid på, løbende, at afstemme din bank? Dette kan være en meget tidskrævende proces, som man derfor kun gør én gang pr. måned.
Oprettelse af betalinger i banken, kan automatiseres med en kontorrobot. Processen kan naturligvis tilpasses til jeres specifikke behov som en ekstra service.
Opgave steps
1. Hent banktransaktioner i banken, siden sidste afstemning. [Robot]
2. Hent bankposteringer i finans fra ERP-systemet, siden sidste afstemning. [Robot]
3. Lav afstemning af bank og bogføring i Excel. [Robot]
4. Send mail til relevant medarbejder med evt. manglende afstemning. [Robot]
Gevinster ved automatisering
Forbedret produktivitet
Mere tid til værdiskabende opgaver
Ingen fejl
Robotten laver ingen fejl
Øget medarbejdertilfredshed
Fokus på selvudviklende opgaver
Øget skalérbarhed
Håndtering af øget eller skiftende aktivitetsniveau
Højere effektivitet
Robotten arbejder døgnet rundt og bliver aldrig syg