Skab kontakt mellem CRM og LinkedIn

Skab automatisk forbindelse på LinkedIn til dine kontaktpersoner i CRM-systemet

Gevinster ved at automatisere processen

Der er flere fordele ved at få automatiseret processen med at skabe forbindelse til kontaktpersoner fra CRM-systemet på LinkedIn helt automatisk.

Det giver bl.a. forbedret produktivitet, fordi der bliver mere tid til værdiskabende opgaver, når rutineopgaver fjernes fra medarbejderne.

Det giver også øget medarbejdertilfredshed, fordi der kan komme mere fokus på selvudviklende opgaver.

Endelig er det også nemt at håndtere et øget eller skiftende aktivitetsniveau.

Tag kontakt helt automatisk

Bruger du også meget tid på at connecte med dine kontaktpersoner i CRM-systemet på LinkedIn?

Det er ofte en tidskrævende og triviel opgave at skabe forbindelse til nye kontaktpersoner. Det er dog vigtigt, at både dine kunder og potentielle kunder kan følge dine opslag på LinkedIn.

Oprettelse af forbindelse til kontaktpersoner i CRM-systemet på LinkedIn kan automatiseres med en kontorrobot.

Kontakt os for at høre mere om denne løsning eller for at få et tilbud.

Sådan foregår det

Når først systemet er sat op, så foregår det hele automatisk ved at kontorrobotten på løbende basis udfører følgende opgaver:

1.

Robotten identificerer kontakter i CRM, som du ikke er forbundet med på LinkedIn

2.

Robotten foretager søgning på LinkedIn baseret på CRM-kontakter

3.

Robotten sørger for forbindelse og "tilføj en note"

Ja, jeg vil gerne høre mere
Skriv venligst dit navn
Skriv venligst dit telefonnummer Skriv venligst et telefonnummer
Skriv venligst din mailadresse Skriv venligst din email

Hos Digital Process hjælper vi små og mellemstore virksomheder til vækst og udvikling ved automatisering af manuelt arbejde og integration af IT-systemer med kontorrobotter.

Åbningstider

Mandag - Fredag08:00 - 16:00

Support

support@digitalprocess.dk

Kom billigt og hurtigt i gang

Prøv os med en simpel opgave og mærk hurtigt værdien af en kontorrobot

Øget
skalérbarhed

Håndtering af øget eller skriftende aktivitetsniveau

 

Forbedret
produktivitet

Mere tid til værdiskabende opgaver.

 

Øget
medarbejdertilfredshed

Fokus på selvudviklende opgaver.

 

Forbedret
kundeoplevelse

Hurtigere levering og reduktion i fejl.