Skab kontakt mellem CRM og LinkedIn

Skab automatisk forbindelse på LinkedIn til dine kontaktpersoner i CRM-systemet

Gevinsten for dig ved at automatisere processen

Der er flere fordele ved at få automatiseret processen med at skabe forbindelse til kontaktpersoner fra CRM-systemet på LinkedIn helt automatisk.

Det giver bl.a. forbedret produktivitet, fordi du får mere tid til værdiskabende opgaver, når rutineopgaver fjernes fra medarbejderne.

Det giver også øget medarbejdertilfredshed, fordi dine medarbejdere kan have mere fokus på selvudviklende opgaver fremfor rutineopgaverne.

Endelig er det også nemt at håndtere et øget eller skiftende aktivitetsniveau..

Tag kontakt helt automatisk

Bruger du også meget tid på at connecte med dine kontaktpersoner i CRM-systemet på LinkedIn?

Det er ofte en tidskrævende og triviel opgave at skabe forbindelse til nye kontaktpersoner. Det er dog vigtigt, at både dine kunder og potentielle kunder kan følge dine opslag på LinkedIn. Det er her, du holder dig top of mind og kan skabe mere synlighed om dig og din forretning.

Oprettelse af forbindelse til kontaktpersoner i CRM-systemet på LinkedIn kan med fordel automatiseres med en kontorrobot.

Vil du høre mere om denne løsning? Så kontakt os gerne på telefonen. Vi laver selvfølgelig også gerne et uforpligtende tilbud til dig.

Sådan foregår det

Når først systemet er sat op, sørger kontorrobotten automatisk og på løbende basis for at udføre følgende opgaver:

1.

Robotten identificerer kontakter i CRM, som du ikke er forbundet med på LinkedIn

2.

Robotten foretager søgning på LinkedIn baseret på CRM-kontakter

3.

Robotten linker op med relevante kontakter og ”tilføj en note”

Ja, jeg vil gerne høre mere
Skriv venligst dit navn
Skriv venligst dit telefonnummer Skriv venligst et telefonnummer
Skriv venligst din mailadresse Skriv venligst din email

Hos Digital Process hjælper vi små og mellemstore virksomheder med at automatisere manuelle rutineopgaver med kontorrobotter – også kaldet Robotic Process Automation eller RPA.

Åbningstider

Mandag - Fredag08:00 - 16:00

Support

support@digitalprocess.dk

Kom billigt og hurtigt i gang

Prøv en kontorrobot og mærk hurtigt værdien

Øget
skalérbarhed

Håndtering af øget eller skiftende aktivitetsniveau

 

Forbedret
produktivitet

Mere tid til værdiskabende opgaver.

 

Øget
medarbejdertilfredshed

Fokus på selvudviklende opgaver.

 

Forbedret
kundeoplevelse

Hurtigere levering og reduktion i fejl.