Automatisk kontrol og godkendelse af faktura ved indkøbsordrer

En kedelig - men vigtig - rutineopgave som fakturagodkendelse kan gøres helt automatisk

Minimer risikoen for fejl

Du har sikkert nogle medarbejdere, der bruger meget tid på at kontrollere og godkende indkøbsfakturaer. Det er en tidskrævende, manuel og triviel opgave, hvorfor dine medarbejdere måske ikke altid får kontrolleret fakturaen helt korrekt.

Kontrollen af indkøbsfakturaer mod en indkøbsordre og godkendelsen kan automatiseres med en kontorrobot. Det minimerer risikoen for fejl og befrier dine medarbejdere for en kedelig rutineopgave.

Kontakt os for nærmere detaljer eller for at få et tilbud.

Sådan foregår det

Systemet implementeres og tilpasses til eventuelle individuelle behov der måtte være i virksomheden - og herefter foregår fakturagodkendelse helt automatisk:

1.

Robotten modtager email om faktura, som skal godkendes

2.

Robotten kontrollerer fakturabeløb og antal i forhold til indkøbsordre

3.

Robotten godkender og bogfører korrekte fakturaer

4.

Robotten afviser afvigende fakturaer

Gevinster ved automatisk fakturagodkendelse

En af de store gevinster er, at robotter ingen fejl laver. Robotten gør præcis det, den bliver bedt om at gøre, hvilket minimerer risikoen for fejl markant.

En anden gevinst ved at automatisere processen omkring fakturagodkendelse er øget medarbejdertilfredshed, da du ved at fjerne rutineopgaver har mulighed for at sætte mere fokus på selvudviklende opgaver.

Endelig sættes detaljeret revision og overholdelse af procedurer og lovgivning i system og effektiviteten bliver højere, da robotten arbejder døgnet rundt og aldrig bliver syg og ej heller har brug for ferie.

Ja, jeg vil gerne høre mere
Skriv venligst dit navn
Skriv venligst dit telefonnummer Skriv venligst et telefonnummer
Skriv venligst din mailadresse Skriv venligst din email

Hos Digital Process hjælper vi små og mellemstore virksomheder til vækst og udvikling ved automatisering af manuelt arbejde og integration af IT-systemer med kontorrobotter.

Åbningstider

Mandag - Fredag08:00 - 16:00

Support

support@digitalprocess.dk

Kom billigt og hurtigt i gang

Prøv os med en simpel opgave og mærk hurtigt værdien af en kontorrobot

Øget
skalérbarhed

Håndtering af øget eller skriftende aktivitetsniveau

 

Forbedret
produktivitet

Mere tid til værdiskabende opgaver.

 

Øget
medarbejdertilfredshed

Fokus på selvudviklende opgaver.

 

Forbedret
kundeoplevelse

Hurtigere levering og reduktion i fejl.