Dine ansatte bruger meget tid på at kontrollere og godkende indkøbsfakturaer. Da dette er en tidskrævende og triviel opgave, får din medarbejder måske ikke altid kontrolleret fakturaen helt korrekt.
Kontrollen af indkøbsfakturaer mod en indkøbsordre og godkendelsen, kan automatiseres med en kontorrobot. Processen kan naturligvis tilpasses til jeres specifikke behov som en ekstra service. Kontrollen af en indkøbsfaktura kan også ske mod data i Excel, eller anden datakilde.
Opgave steps
1. Modtager e-mail om faktura som skal godkendes. [Robot]
2. Kontrol af fakturabeløb og antal i forhold til indkøbsordre. [Robot]
3. Korrekte fakturaer godkendes og bogføres. [Robot]
4. Afvigende fakturaer afvises. [Robot]
Gevinster ved automatisering
Forbedret produktivitet
Mere tid til værdiskabende opgaver
Ingen fejl
Robotten laver ingen fejl
Øget medarbejdertilfredshed
Fokus på selvudviklende opgaver
Øget skalérbarhed
Håndtering af øget eller skiftende aktivitetsniveau
Højere effektivitet
Robotten arbejder døgnet rundt og bliver aldrig syg