Få automatiseret din fakturering

Automatisk fakturering af de salgsordrer, som er leveret og/eller sendt til kunderne

Få sat faktureringen i system

Får du altid faktureret, når varerne eller ydelserne til dine kunder er afsendt/leveret? Det er vigtigt for din virksomheds cash flow, at kunderne modtager fakturaerne hurtigt. Jo længere tid der går, før en faktura bliver sendt, jo længere tid går der, før betalingen kommer hjem.

Du kan automatisere faktureringen med en kontorrobot, så du altid sikrer, at alt bliver faktureret – og bliver faktureret til tiden. Kontakt os for at høre mere om løsningen eller for at få et tilbud på den.

Sådan foregår det

Når systemet til automatisk fakturering er sat op og tilpasset din virksomheds individuelle behov, foregår alting helt automatisk:

1.

Robotten finder salgsordrelinjer, som er leveret, men ikke faktureret

2.

Robotten fakturer linjerne, hvis de ikke er stoppet for fakturering

3.

Robotten sender fakturaer i pdf-format til kunderne via e-mail

Dine gevinster ved automatisk fakturering

Bliver faktureringen sat i system gennem automatisering, er der bl.a. en gevinst i forbedret produktivitet. Når manuelle rutineopgaver fjernes fra medarbejdere, bliver der frigivet tid, der kan bruges på mere værdiskabende opgaver.

Derudover er der også en gevinst i en højere effektivitet, da robotten aldrig bliver syg eller skal have ferie – den arbejder 24 timer i døgnet. Sidst men ikke uvæsentligt bliver det nemmere at overholde standardprocedurer og foretage detaljeret revision.

Ja, jeg vil gerne høre mere
Skriv venligst dit navn
Skriv venligst dit telefonnummer Skriv venligst et telefonnummer
Skriv venligst din mailadresse Skriv venligst din email

Hos Digital Process hjælper vi små og mellemstore virksomheder med at automatisere manuelle rutineopgaver med kontorrobotter – også kaldet Robotic Process Automation eller RPA.

Åbningstider

Mandag - Fredag08:00 - 16:00

Support

support@digitalprocess.dk

Kom billigt og hurtigt i gang

Prøv en kontorrobot og mærk hurtigt værdien

Øget
skalérbarhed

Håndtering af øget eller skiftende aktivitetsniveau

 

Forbedret
produktivitet

Mere tid til værdiskabende opgaver.

 

Øget
medarbejdertilfredshed

Fokus på selvudviklende opgaver.

 

Forbedret
kundeoplevelse

Hurtigere levering og reduktion i fejl.