Ryd op i gamle LinkedIn-invitationer

Træk automatisk gamle invitationer tilbage på LinkedIn, så du altid har et godt overblik

Skab overblik og ryd op

Hvis du inviterer mange personer på LinkedIn til at skabe forbindelse, har du sikkert mange gamle invitationer liggende. Det kan tage lang tid at fjerne invitationerne igen, og ofte har du en masse gamle invitationer stående åben.

Kontorrobotten klarer oprydningen for dig, så du ikke selv skal tænke på det eller tage dig tid til det. Kontakt os for at høre mere om hvordan eller for at få et tilbud.

Sådan foregår det

Når først systemet er sat op og eventuelle tilpasninger til netop din virksomhed og din LinkedIn-profil er lavet, så fungerer det helt automatisk.

1.

Robotten finder "Administrer sendte invitationer" på LinkedIn

2.

Robotten trækker gamle invitationer tilbage

Gevinster ved automatisk at fjerne gamle invitationer

Der kan være flere fordele ved at fjerne gamle invitationer fra LinkedIn. Først og fremmest får du et bedre overblik. Det kan også være med til at give forbedret produktivitetfordi det ellers ville være dig eller den enkelte medarbejder, der sad med denne administrative rutineopgave. Ved at fjerne rutineopgaver bliver der mere tid til selvudviklende opgaver, og i sidste ende kan en automatisering også være med til at give øget medarbejdertilfredshed.

Ja, jeg vil gerne høre mere
Skriv venligst dit navn
Skriv venligst dit telefonnummer Skriv venligst et telefonnummer
Skriv venligst din mailadresse Skriv venligst din email

Hos Digital Process hjælper vi små og mellemstore virksomheder med at automatisere manuelle rutineopgaver med kontorrobotter – også kaldet Robotic Process Automation eller RPA.

Åbningstider

Mandag - Fredag08:00 - 16:00

Support

support@digitalprocess.dk

Kom billigt og hurtigt i gang

Prøv en kontorrobot og mærk hurtigt værdien

Øget
skalérbarhed

Håndtering af øget eller skiftende aktivitetsniveau

 

Forbedret
produktivitet

Mere tid til værdiskabende opgaver.

 

Øget
medarbejdertilfredshed

Fokus på selvudviklende opgaver.

 

Forbedret
kundeoplevelse

Hurtigere levering og reduktion i fejl.