Ryd op i gamle LinkedIn invitationer

Træk automatisk gamle invitationer tilbage på LinkedIn, så du altid har et godt overblik

Skab overblik og ryd op

Hvis du inviterer mange personer på LinkedIn til at skabe forbindelse, har du sikkert mange gamle invitationer liggende. Det kan tage lang tid at fjerne disse invitationer igen, så ofte har man bare en masse gamle invitationer stående åben.

Du har nu mulighed for løbende at rydde op i dine gamle invitationer med en kontorrobot. Kontakt os for at høre mere om hvordan eller for at få et tilbud.

Sådan foregår det

Når først systemet er sat op og eventuelle tilpasninger til netop din virksomhed og din LinkedIn profil er lavet, så er går alting automatisk:

1.

Robotten finder "Administrer sendte invitationer" på LinkedIn

2.

Robotten trækker gamle invitationer tilbage

Gevinster ved automatisk at fjerne gamle invitationer

Der kan være flere fordele ved at fjerne gamle invitationer fra LinkedIn. Det skal først og fremmest et bedre overblik. Det kan også være med til at give forbedret produktivitet, fordi det ellers ville være den enkelte medarbejder, der sad med denne administrative rutineopgave. Ved at fjerne rutineopgaver fra medarbejderne bliver der mere tid til selvudviklende opgaver, så i sidste ende kan en automatisering også være med til at give øget medarbejdertilfredshed.

Ja, jeg vil gerne høre mere
Skriv venligst dit navn
Skriv venligst dit telefonnummer Skriv venligst et telefonnummer
Skriv venligst din mailadresse Skriv venligst din email

Hos Digital Process hjælper vi små og mellemstore virksomheder til vækst og udvikling ved automatisering af manuelt arbejde og integration af IT-systemer med kontorrobotter.

Åbningstider

Mandag - Fredag08:00 - 16:00

Support

support@digitalprocess.dk

Kom billigt og hurtigt i gang

Prøv os med en simpel opgave og mærk hurtigt værdien af en kontorrobot

Øget
skalérbarhed

Håndtering af øget eller skriftende aktivitetsniveau

 

Forbedret
produktivitet

Mere tid til værdiskabende opgaver.

 

Øget
medarbejdertilfredshed

Fokus på selvudviklende opgaver.

 

Forbedret
kundeoplevelse

Hurtigere levering og reduktion i fejl.