Automatisk booking af fragt

Få en robot til at stå for booking af fragt og skab øget kundetilfredshed

Hurtigere levering og færre fejl

Dine medarbejdere, der sidder med ansvar for booking af fragt, bruger med garanti meget tid og energi på at booke fragt manuelt på speditørens bookingportal. Den manuelle booking gør, at der kan opstå fejl, som koster tid at rette senere eller skaber irritation hos kunden.

Booking af fragt kan med fordel automatiseres med en kontorrobot, hvilket giver dig mulighed for at kunne levere hurtigere og med færre fejl. To parametre, der betyder meget for både dine kunder og dig.

Du er altid velkommen til at kontakte os for flere detaljer eller for at få et tilbud.

Læs casen: Automatisk fragtbooking booster salget hos Australian Bodycare

Sådan foregår det

Når systemet er sat op til at foretage automatisk booking af fragt og eventuelt tilpasset din virksomheds individuelle behov, foregår bookingen på følgende måde:

1.

En medarbejder opdaterer følgesedlen i ERP-systemet inkl. forsendelsesdetaljer

2.

Robotten tjekker om der skal bookes fragt til følgesedlen

3.

Robotten booker fragten på leverandørens hjemmeside

Hvad får du ud af automatisk fragtbooking

Ved at automatisere processen af booking af fragt er en af gevinsterne en forbedret kundeoplevelse.

Kundeoplevelsen bliver markant bedre, da automatisering medfører, at levering kan ske hurtigere og med færre fejl.

Det bliver nemmere at håndtere øget eller skiftende aktivitetsniveau, fordi robotter kan arbejde i døgndrift og bare sætter tempoet op og tilpasser sig arbejdsmængden. Derfor er muligheden for øget skalerbarhed også en markant fordel med den automatiserede fragtbooking.

Ja, jeg vil gerne høre mere
Skriv venligst dit navn
Skriv venligst dit telefonnummer Skriv venligst et telefonnummer
Skriv venligst din mailadresse Skriv venligst din email

Hos Digital Process hjælper vi små og mellemstore virksomheder med at automatisere manuelle rutineopgaver med kontorrobotter – også kaldet Robotic Process Automation eller RPA.

Åbningstider

Mandag - Fredag08:00 - 16:00

Support

support@digitalprocess.dk

Kom billigt og hurtigt i gang

Prøv en kontorrobot og mærk hurtigt værdien

Øget
skalérbarhed

Håndtering af øget eller skiftende aktivitetsniveau

 

Forbedret
produktivitet

Mere tid til værdiskabende opgaver.

 

Øget
medarbejdertilfredshed

Fokus på selvudviklende opgaver.

 

Forbedret
kundeoplevelse

Hurtigere levering og reduktion i fejl.