Automatisk booking af fragt

Få en robot til at stå for booking af fragt og skab øget kundetilfredshed

Hurtigere levering og færre fejl

Dine medarbejdere, der sidder med ansvar for booking af fragt, bruger med garanti meget tid på at booke fragt manuelt på speditørens bookingportal. Den manuelle oprettelse gør, at der kan opstå fejl, som koster tid at rette senere eller skaber irritation hos kunden.

Booking af fragt kan automatiseres med en kontorrobot, hvilket giver dig mulighed for at kunne levere hurtigere og med færre fejl. To parametre, der vægtes højt af dine kunder.

Kontakt os for flere detaljer eller for at få et tilbud.

Sådan foregår det

Når systemet først er sat op til at foretage automatisk booking af fragt og eventuelt tilpasset virksomhedens individuelle behov, så foregår bookingen på følgende måde:

1.

En medarbejder opdaterer følgesedlen i ERP-systemet inkl. forsendelsesdetaljer

2.

Robotten tjekker om der skal bookes fragt til følgesedlen

3.

Robotten booker fragten på leverandørens hjemmeside

Gevinster ved automatisk fragtbooking

Ved at automatisere processen omkring booking af fragt, er en af gevinsterne en forbedret kundeoplevelse.

Kundeoplevelsen bliver markant bedre, da automatisering medfører, at levering kan ske hurtigere og med færre fejl.

Det bliver nemmere at håndtere øget eller skiftende aktivitetsniveau, da robotter kan arbejde i døgndrift og bare sætter tempoet op og tilpasser sig arbejdsmængden. Der er således også en gevinst at hente i en mulighed for øget skalerbarhed.

Ja, jeg vil gerne høre mere
Skriv venligst dit navn
Skriv venligst dit telefonnummer Skriv venligst et telefonnummer
Skriv venligst din mailadresse Skriv venligst din email

Hos Digital Process hjælper vi små og mellemstore virksomheder til vækst og udvikling ved automatisering af manuelt arbejde og integration af IT-systemer med kontorrobotter.

Åbningstider

Mandag - Fredag08:00 - 16:00

Support

support@digitalprocess.dk

Kom billigt og hurtigt i gang

Prøv os med en simpel opgave og mærk hurtigt værdien af en kontorrobot

Øget
skalérbarhed

Håndtering af øget eller skriftende aktivitetsniveau

 

Forbedret
produktivitet

Mere tid til værdiskabende opgaver.

 

Øget
medarbejdertilfredshed

Fokus på selvudviklende opgaver.

 

Forbedret
kundeoplevelse

Hurtigere levering og reduktion i fejl.