Få en skræddersyet løsning

Få lavet en kontorrobot specifikt udviklet til din virksomhed og dine rutineopgaver

Vi laver også kontorrobotter "på mål"

Alle virksomheder er forskellige og mange virksomheder har nogle helt individuelle rutineopgaver, som indgår som en del af den daglige administration og/eller produktion af virksomhedens produkter og ydelser. Derfor laver vi naturligvis også kontorrobotter "på mål".

Du har sagt med andre ord også mulighed for at få automatiseret en individuel rutineopgave. Det vil sige, en opgave som er helt specifik for din virksomhed - kontakt os, hvis du har noget, du mener bør kunne automatiseres i din virksomhed.

Ja, jeg vil gerne høre mere
Skriv venligst dit navn
Skriv venligst dit telefonnummer Skriv venligst et telefonnummer
Skriv venligst din mailadresse Skriv venligst din email

Denne type opgaver egner robotter sig til

Kontorrobotter kan rigtig meget, men har også deres begrænsninger. Når du overvejer, hvad der eventuelt kunne løses af en robot i din virksomhed, så kan du med fordel tænke i:

  • Processer med høj volumen og håndteringstid
  • Processer, som skal følge en fast procedure
  • Processer, hvor der opstår menneskelige fejl

Du kan også altid få hjælp af vores erfarne konsulenter, som kan gennemføre en potentialeanalyse. Ring eller skriv til os for en snak om mulighederne, hvis du har en proces eller en rutineopgave, du gerne vil have automatiseret med en kontorrobot.

Sådan laver vi din skræddersyede løsning

Når vi automatiserer en individuel opgave, foregår det på følgende måde:

1.

As-Is analyse - Procesudøver viser os, hvordan opgaven løses i dag

2.

To-Be design - Digital Process kommer med et oplæg til automatisering, som gennemgås og eventuelt justeres i samarbejde med dig

3.

Tilbud på automatisering - Du modtager et tilbud på automatisering af opgaven

4.

Accept af tilbud - Du accepterer tilbuddet

5.

Procesdokumentation (To-Be) - Digital Process laver procesdokumentationen og sender til dig til godkendelse

6.

Udvikling - Digital Process udvikler processen inkl. håndtering af udtagelser

7.

Test - Digital Process tester processen alene, og efterfølgende i samarbejde med dig

8.

Drift - Digital Process lægger processen i drift

9.

Hypercare - Digital Process overvåger driften i starten

Kontakt os og lad os få en snak

Vi er altid klar på at tale muligheder og komme med forslag til, hvordan processer kan automatiseres.

Du er derfor altid velkommen til at ringe eller skrive til os for en dialog om mulighederne, hvis du har en proces eller en rutineopgave i din virksomhed, du gerne vil have automatiseret.

Hos Digital Process hjælper vi små og mellemstore virksomheder til vækst og udvikling ved automatisering af manuelt arbejde og integration af IT-systemer med kontorrobotter.

Åbningstider

Mandag - Fredag08:00 - 16:00

Support

support@digitalprocess.dk

Hold dig orienteret

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få inspiration til, hvordan kontorrobotter kan hjælpe din virksomhed til vækst og udvikling.

Skriv venligst dit navn
Skriv venligst din email Skriv venligst din email

Kom billigt og hurtigt i gang

Prøv os med en simpel opgave og mærk hurtigt værdien af en kontorrobot

Øget
skalérbarhed

Håndtering af øget eller skriftende aktivitetsniveau

 

Forbedret
produktivitet

Mere tid til værdiskabende opgaver.

 

Øget
medarbejdertilfredshed

Fokus på selvudviklende opgaver.

 

Forbedret
kundeoplevelse

Hurtigere levering og reduktion i fejl.