Automatisk modtagelse af indkøbsfaktura

Få en kontorrobot, der kan håndtere modtagelsen af indkøbsfakturaer og lægge dem klar til godkendelse

Du behøver kun at godkende – resten klarer kontorrobotten

Med de mange indkøbsfakturaer din virksomhed modtager, som manuelt skal registreres i ERP-systemet og sendes til godkendelse, er det en virkelig tidskrævende opgave. De fleste kommer til at lave fejl i sådan nogle opgaver, hvis vi sidder i mange timer i træk og laver dem. Netop derfor skal processen automatiseres med en kontorrobot.

Processen kan ske automatisk – typisk ved modtagelse af indkøbsfaktura i pdf og registrering i ERP-systemet, så er den klar til godkendelse. Der er dog altid mulighed for en individuel tilpasning til din virksomheds særlige behov - kontakt os for at høre mere eller for et tilbud. Så laver vi noget ud fra dine ønsker og behov.

Sådan foregår det

Når den nye robot er implementeret og tilpasset eventuelt individuelle behov i virksomheden, foregår modtagelsen automatisk:

1.

Robotten modtager indkøbsfakturaen på mail som .pdf fil

2.

Robotten læser filen igennem for relevant information

2.

Robotten registrerer indkøbsfakturaen i ERP-systemet og lægger den klar til godkendelse

Det får du ud af automatisk modtagelse

Når alle indkøbsfakturaerne modtages automatisk, bliver der mere tid til de værdiskabende opgaver og giver dig og dine medarbejdere forbedret produktivitet. Du sørger for, at alt kører som smurt, og du skal kun godkende.

Samtidig minimeres antallet af fejl, da robotten ingen fejl laver.

Sidst men ikke mindst stiger effektiviteten, for robotten bliver aldrig syg, har ikke brug for kaffepauser og tager heller ikke ferie. Den arbejder bare dagen og natten lang, hvis den skal det.

Ja, jeg vil gerne høre mere
Skriv venligst dit navn
Skriv venligst dit telefonnummer Skriv venligst et telefonnummer
Skriv venligst din mailadresse Skriv venligst din email

Hos Digital Process hjælper vi små og mellemstore virksomheder med at automatisere manuelle rutineopgaver med kontorrobotter – også kaldet Robotic Process Automation eller RPA.

Åbningstider

Mandag - Fredag08:00 - 16:00

Support

support@digitalprocess.dk

Kom billigt og hurtigt i gang

Prøv en kontorrobot og mærk hurtigt værdien

Øget
skalérbarhed

Håndtering af øget eller skiftende aktivitetsniveau

 

Forbedret
produktivitet

Mere tid til værdiskabende opgaver.

 

Øget
medarbejdertilfredshed

Fokus på selvudviklende opgaver.

 

Forbedret
kundeoplevelse

Hurtigere levering og reduktion i fejl.