Automatisk modtagelse af indkøbsfaktura

Få en kontorrobot, der kan håndtere modtagelsen af indkøbsfakturaer og lægge klar til godkendelse

Du behøver kun at godkende

Modtager din virksomhed også mange indkøbsfakturaer, som manuelt skal registreres i ERP-systemet og sendes til godkendelse? Det er ofte en meget tidskrævende og triviel proces, som der kan ske fejl i.

Registrering af indkøbsfakturaer kan automatiseres med en kontorrobot. Processen kan ske automatisk - typisk ved modtagelse af indkøbsfaktura i .pdf og registrering i ERP-systemet klar til godkendelse. Der er dog altid mulighed for en individuel tilpasning til din virksomheds særlige behov - kontakt os for at høre mere eller for et tilbud.

Sådan foregår det

Når den nye robot er implementeret og tilpasset eventuelt individuelle behov i virksomheden, foregår modtagelsen automatisk:

1.

Robotten modtager indkøbsfakturaen på mail som .pdf fil

2.

Robotten læser filen igennem for relevant information

2.

Robotten registrerer indkøbsfakturaen i ERP-systemet og lægger den klar til godkendelse

Gevinster ved automatisk modtagelse

Når alle indkøbsfakturaerne modtages automatisk, bliver der mere tid til de værdiskabende opgaver, hvilket giver forbedret produktivitet.

Samtidig minimeres antallet af fejl, da robotten ingen fejl laver.

Sidst men ikke mindst stiger effektiviteten, for robotten bliver aldrig syg, har ikke brug for kaffepauser og tager heller ikke ferie.

Ja, jeg vil gerne høre mere
Skriv venligst dit navn
Skriv venligst dit telefonnummer Skriv venligst et telefonnummer
Skriv venligst din mailadresse Skriv venligst din email

Hos Digital Process hjælper vi små og mellemstore virksomheder til vækst og udvikling ved automatisering af manuelt arbejde og integration af IT-systemer med kontorrobotter.

Åbningstider

Mandag - Fredag08:00 - 16:00

Support

support@digitalprocess.dk

Kom billigt og hurtigt i gang

Prøv os med en simpel opgave og mærk hurtigt værdien af en kontorrobot

Øget
skalérbarhed

Håndtering af øget eller skriftende aktivitetsniveau

 

Forbedret
produktivitet

Mere tid til værdiskabende opgaver.

 

Øget
medarbejdertilfredshed

Fokus på selvudviklende opgaver.

 

Forbedret
kundeoplevelse

Hurtigere levering og reduktion i fejl.