Gratis guide – Effektiv og skalérbar administration med RPA
Hent vores gratis guide, og bliv klogere på, hvad RPA er og kan gøre for din virksomhed.
Hent guiden herHåndtering af indkomne indkøbsordrebekræftelser behøver ikke kræve tid af dig
Du har garanteret nogle medarbejdere, der bruger en del tid på at håndtere bekræftelser på indkøbsordrer. Der skal indtastes leveringsdatoer i ERP-systemet, og så skal pris og antal kontrolleres. Arbejdet er både trivielt og kedeligt, og samtidig er der risiko for at begå fejl.
Få en kontorrobot på sagen, som kan håndtere bekræftelser på indkøbsordrer. Robotten sørger for automatisk indtastning af bekræftet leveringsdato samt kontrol af pris og antal. Hvis din virksomhed har brug for andre data, kan robotten naturligvis tilpasses efter behov. Du er altid velkommen til at kontakte os for at høre nærmere eller for at få et tilbud.
Når systemet til automatisk bekræftelse er sat op og eventuelt tilpasset virksomhedens individuelle behov, så foregår alting automatisk:
Robotten modtager indkøbsordrebekræftelsen via e-mail som en pdf-fil
Robotten gennemlæser filen for relevant information
Robotten kontrollerer og opdaterer indkøbsordren i henhold til bekræftelsen
Er der eventuelle afvigelser, sender robotten en mail til den indkøbsansvarlige
I modsætning til os mennesker, så laver robotter ingen fejl. De gør kun det, de skal uden slinger i valsen.
Det er yderligere nemt at tilpasse håndteringen i forhold til skiftende aktivitetsniveau, hvilket giver højere effektivitet.
Endelig gør robotten det nemmere at foretage en detaljeret revision og sørge for overholdelse af procedurer og lovgivning.
Hos Digital Process hjælper vi små og mellemstore virksomheder med at automatisere manuelle rutineopgaver med kontorrobotter – også kaldet Robotic Process Automation eller RPA.
{{.}}
{{/companyName}} {{#testimonialsCount}}{{.}} anmeldelser
{{/testimonialsCount}}{{.}} stjerner i gennemsnit
{{/averageRating}}Kom billigt og hurtigt i gang
Prøv en kontorrobot og mærk hurtigt værdien