Bekræftelse af indkøbsordrer gjort nemt og enkelt

Håndtering af indkomne indkøbsordrebekræftelser behøver ikke kræve tid af dig

Få en robot til det kedelige arbejde

Du har garanteret nogle medarbejdere, der bruger en del tid på at håndtere bekræftelser på indkøbsordrer. Der skal indtastes leveringsdatoer i ERP-systemet, og så skal pris og antal kontrolleres. Arbejdet er både trivielt og kedeligt, og samtidig er der risiko for at begå fejl.

Få en kontorrobot på sagen, som kan håndtere bekræftelser på indkøbsordrer. Robotten sørger for automatisk indtastning af bekræftet leveringsdato samt kontrol af pris og antal. Hvis din virksomhed har brug for andre data, kan robotten naturligvis tilpasses efter behov. Du er altid velkommen til at kontakte os for at høre nærmere eller for at få et tilbud.

Sådan foregår det

Når systemet til automatisk bekræftelse er sat op og eventuelt tilpasset virksomhedens individuelle behov, så foregår alting automatisk:

1.

Robotten modtager indkøbsordrebekræftelsen via e-mail som en pdf-fil

2.

Robotten gennemlæser filen for relevant information

3.

Robotten kontrollerer og opdaterer indkøbsordren i henhold til bekræftelsen

4.

Er der eventuelle afvigelser, sender robotten en mail til den indkøbsansvarlige

Gevinster ved automatisk bekræftelse

I modsætning til os mennesker, så laver robotter ingen fejl. De gør kun det, de skal uden slinger i valsen.

Det er yderligere nemt at tilpasse håndteringen i forhold til skiftende aktivitetsniveau, hvilket giver højere effektivitet.

Endelig gør robotten det nemmere at foretage en detaljeret revision og sørge for overholdelse af procedurer og lovgivning.

Ja, jeg vil gerne høre mere
Skriv venligst dit navn
Skriv venligst dit telefonnummer Skriv venligst et telefonnummer
Skriv venligst din mailadresse Skriv venligst din email

Hos Digital Process hjælper vi små og mellemstore virksomheder med at automatisere manuelle rutineopgaver med kontorrobotter – også kaldet Robotic Process Automation eller RPA.

Åbningstider

Mandag - Fredag08:00 - 16:00

Support

support@digitalprocess.dk

Kom billigt og hurtigt i gang

Prøv en kontorrobot og mærk hurtigt værdien

Øget
skalérbarhed

Håndtering af øget eller skiftende aktivitetsniveau

 

Forbedret
produktivitet

Mere tid til værdiskabende opgaver.

 

Øget
medarbejdertilfredshed

Fokus på selvudviklende opgaver.

 

Forbedret
kundeoplevelse

Hurtigere levering og reduktion i fejl.