Send automatisk reminder til dine leverandører

Giv automatisk dine leverandører besked om næste uges indkøbsleverancer

Skab overblik og vær på forkant

Dine leverandører har ikke nødvendigvis et overblik over, hvad de skal levere til dig i næste uge. De har brug for en lille reminder på, hvad I har brug for at få leveret, så I er sikre på at få det der er brug for - eller alternativt kan få at vide i god tid, hvis det er nødvendigt at finde en alternativ leverandør eller indgå rettidigt i en dialog med kunden om potentielle forsinkelser.

Vi har lavet en robot, der på ugentlig basis sender en reminder til hver enkelt leverandør. Reminderen består i en mail med et Excel ark, der lister de varer og antal, der forventes leveret i ugen, der kommer.

Arket indeholder naturligvis også indkøbsnummer, leverandørreference og indkøber. Din indkøber er cc mailen, så eventuel dialog bliver udført effektivt.

Sådan foregår det

Når systemet til automatisk bekræftelse er sat op og eventuelt tilpasset virksomhedens individuelle behov, så foregår alting automatisk:

1.

Robotten finder indkøbslinjer, som skal leveres i den kommende uge

2.

Robotten sender en mail med en liste over indkøbslinjer til levering i den kommende uge til relevante leverandører som Excel fil

Gevinster ved automatisk reminder

Ved at automatisere processen omkring kommende indkøbsleverancer, sikrer du forbedret produktivitet, idet der bliver mere tid til værdiskabende opgaver.

Samtidig minimeres risikoen for fejl, for i modsætning til mennesker laver robotter ingen fejl.

Endelig er der den gevinst, at medarbejdertilfredsheden øges - der kan komme mere fokus på selvudviklende opgaver, fordi robotten klarer alle de trivielle rutineopgaver.

Ja, jeg vil gerne høre mere
Skriv venligst dit navn
Skriv venligst dit telefonnummer Skriv venligst et telefonnummer
Skriv venligst din mailadresse Skriv venligst din email

Hos Digital Process hjælper vi små og mellemstore virksomheder til vækst og udvikling ved automatisering af manuelt arbejde og integration af IT-systemer med kontorrobotter.

Åbningstider

Mandag - Fredag08:00 - 16:00

Support

support@digitalprocess.dk

Kom billigt og hurtigt i gang

Prøv os med en simpel opgave og mærk hurtigt værdien af en kontorrobot

Øget
skalérbarhed

Håndtering af øget eller skriftende aktivitetsniveau

 

Forbedret
produktivitet

Mere tid til værdiskabende opgaver.

 

Øget
medarbejdertilfredshed

Fokus på selvudviklende opgaver.

 

Forbedret
kundeoplevelse

Hurtigere levering og reduktion i fejl.