Send automatisk en reminder til dine leverandører

Giv automatisk dine leverandører besked om næste uges indkøbsleverancer

Skab overblik og vær på forkant

Dine leverandører har ikke nødvendigvis et overblik over, hvad de skal levere til dig i næste uge. De har brug for en lille reminder på, hvad I har brug for at få leveret, så I er sikre på, det kommer. Hvis leverandøren ikke kan levere, får I det at vide i god tid. Samtidig kan i også være på forkant og komme i dialog med kunden om potentielle forsinkelser.

Vi har lavet en robot, der på ugentlig basis sender en reminder til hver enkelt leverandør. Reminderen består af en mail med et Excel-ark, der lister de varer og det antal, der forventes leveret i ugen, der kommer.

Arket indeholder naturligvis også indkøbsnummer, leverandørreference og indkøber. Din indkøber er cc mailen, så eventuel dialog bliver udført effektivt.

Sådan foregår det

Det hele foregår automaisk, når robotten er sat op:

1.

Robotten finder indkøbslinjer, som skal leveres i den kommende uge

2.

Robotten sender en mail med en liste over indkøbslinjer til levering i den kommende uge til relevante leverandører som Excel-fil. Den indkøbsansvarlige er altid CC, så de er opdateret.

Hvad får du ud af automatisk reminder

Ved at automatisere processen omkring kommende indkøbsleverancer, sikrer du forbedret produktivitet. En robot kan lave mere, hurtigere end dig og dine medarbejdere.

Samtidig minimeres risikoen for fejl, for i modsætning til mennesker laver robotter ingen fejl.

Endelig er der den gevinst, at medarbejdertilfredsheden øges - der kan komme mere fokus på selvudviklende opgaver, fordi robotten klarer alle de kedelige rutineopgaver.

Ja, jeg vil gerne høre mere
Skriv venligst dit navn
Skriv venligst dit telefonnummer Skriv venligst et telefonnummer
Skriv venligst din mailadresse Skriv venligst din email

Hos Digital Process hjælper vi små og mellemstore virksomheder med at automatisere manuelle rutineopgaver med kontorrobotter – også kaldet Robotic Process Automation eller RPA.

Åbningstider

Mandag - Fredag08:00 - 16:00

Support

support@digitalprocess.dk

Kom billigt og hurtigt i gang

Prøv en kontorrobot og mærk hurtigt værdien

Øget
skalérbarhed

Håndtering af øget eller skiftende aktivitetsniveau

 

Forbedret
produktivitet

Mere tid til værdiskabende opgaver.

 

Øget
medarbejdertilfredshed

Fokus på selvudviklende opgaver.

 

Forbedret
kundeoplevelse

Hurtigere levering og reduktion i fejl.