Automatisk bogføring og udligning af indbetaling fra kunder

Få en kontorrobot til at håndtere bogføring og udligning af indbetaling fra kunder helt automatisk

Sæt processen i system

Du har sikkert nogle ansatte, som bruger meget tid på at bogføre kundeindbetalinger og udligne fakturaer manuelt i ERP-systemet. Det er en opgave, der er tung at sidde med og hvor der nemt kan opstå fejl.

Bogføring og fakturaudligning af kundeindtalingerne kan automatiseres med en kontorrobot. Processen kan naturligvis tilpasses til den enkelte virksomheds specifikke behov. En tilpasning kunne blandt andet være læsning af fremsendte betalingsadviser forskellige formater ( .pdf, .csv eller andre). Kontakt os for flere oplysninger eller for et tilbud.

Sådan foregår det

Når virksomhedens nye robotmedarbejder er kørt ind og er blevet tilpasset de individuelle behov, der måtte være i virksomheden, foregår indbetalingen automatisk:

1.

Robotten henter seneste banktransaktioner fra banken

2.

Robotten bogfører indbetaling og udligning af faktura i forhold til indbetalingsmeddelelse fra kunde

3.

Robotten sender en mail til medarbejder med indbetalinger, som ikke kunne håndteres

Gevinster ved automatisk indbetaling

Der er først og fremmest den fordel ved en automatisering og brug af en robot, at robotten ingen fejl laver. Når der er mennesker involveret, vil der typisk opstå fejl, men den risiko minimeres ved brug af en robot.

Dernæst er der en stor gevinst ved øget medarbejdertilfredshed. Der kan komme fokus på selvudviklende opgaver, når mange af de rutineprægede og lettere trivielle opgaver fjernes fra medarbejderne.

Endelig er der mulighed for øget skalerbarhed, da håndtering af øget eller skiftende aktivitetsniveau er væsentligt nemmere med en robot.

Sidst men ikke mindst er der mulighed for højere effektivitet, da robotten arbejder døgnet rundt og ikke bliver syg.

Ja, jeg vil gerne høre mere
Skriv venligst dit navn
Skriv venligst dit telefonnummer Skriv venligst et telefonnummer
Skriv venligst din mailadresse Skriv venligst din email

Hos Digital Process hjælper vi små og mellemstore virksomheder til vækst og udvikling ved automatisering af manuelt arbejde og integration af IT-systemer med kontorrobotter.

Åbningstider

Mandag - Fredag08:00 - 16:00

Support

support@digitalprocess.dk

Kom billigt og hurtigt i gang

Prøv os med en simpel opgave og mærk hurtigt værdien af en kontorrobot

Øget
skalérbarhed

Håndtering af øget eller skriftende aktivitetsniveau

 

Forbedret
produktivitet

Mere tid til værdiskabende opgaver.

 

Øget
medarbejdertilfredshed

Fokus på selvudviklende opgaver.

 

Forbedret
kundeoplevelse

Hurtigere levering og reduktion i fejl.