Leverandørbetaling

Leverandørbetaling
# 10-21-22

kun 1.249,- pr. måned

Inkl. installation og løbende opdatering

eller

Kontant: 28.900,- inkl. installation

______________________________
Hvis du ikke allerede har en robot, skal følgende udgifter påregnes:
1) Licens til Microsoft Power Automate på 252,- pr. måned og installation på 1.495,-
2) Omkostninger til computer
3) Licens til ERP-system & Office 365
0,00
kr.

Part #: 10-21-22
Automatisk oprettelse af leverandørbetalinger i banken, så en medarbejder kun skal lave den endelige godkendelse.

Description

Dine ansatte bruger meget tid på at lave betalinger af købsfakturaer i banken. Den manuelle oprettelse gør, at der kan opstå fejl, som koster tid at rette senere. Nogle betalinger bliver måske ikke betalt, i henhold til jeres interne procedure.

Oprettelse af betalinger i banken kan automatiseres med en kontorrobot. Processen kan naturligvis tilpasses til jeres specifikke behov som en ekstra service.

Opgave steps

1. Tjek indkøbsfakturaer, som skal betales. [Robot]

2. Opret betalinger i banken. [Robot]

3. Send besked om oprettede betalinger i banken, til godkender. [Robot]

4. Login i Netbanken med NemId, og godkend betalinger. [Medarbejder]

Gevinster ved automatisering

Forbedret produktivitet

Mere tid til værdiskabende opgaver

Ingen fejl

Robotten laver ingen fejl

Øget medarbejdertilfredshed

Fokus på selvudviklende opgaver

Øget skalérbarhed

Håndtering af øget eller skiftende aktivitetsniveau

Højere effektivitet

Robotten arbejder døgnet rundt og bliver aldrig syg

Specifikationer

IT-systemerERP-system & bank
IntegrationerNemID
ERP systemerMicrosoft Dynamics C5
Microsoft Dynamics NAV (tidligere Navision og nu Microsoft Dynamics 365 Business Central)
Microsoft Dynamics AX (tidligere Axapta)
SAP Business One
E-conomic
Ring for flere...
Gratis uforpligtende potentiale check! expand_less
arrow-back