Se hvilke potentielle kunder, der har besøgt din hjemmeside

Få en mail hver uge med en liste over de virksomheder, som har besøgt din hjemmeside

Få leads direkte i indbakken

Ved du heller ikke hvilke potentielle kunder, der besøger din hjemmeside?

Nu kan du få en mail hver uge med en liste over de virksomheder, som har besøgt din hjemmeside. Listen er baseret på LinkedIn data - og er dermed en liste med varme leads.

Det er altså ikke bare en liste med forskellige virksomheders IT-leverandører og hvad man ellers kan være udsat for med de sædvanlige IP-baserede lister.

Varme leads fra LinkedIn

Listen med leads er baseret på data fra LinkedIn, hvilket betyder den er baseret på LinkedIn personprofiler.

Det betyder bl.a. listen ikke er fuldstændig, for er de potentielle kunder ikke på LinkedIn, kommer de ikke med på listen. Det betyder dog til gengæld, at listen giver dig langt mere troværdige data og flere varme leads end mange andre systemer.

Processen kan naturligvis altid tilpasses til virksomhedens specifikke behov. Kontakt os, hvis du har spørgsmål eller for et tilbud.

Sådan foregår det

Når først systemet er sat op, så foregår det hele automatisk ved at kontorrobotten på løbende basis udfører følgende opgaver:

1.

Robotten henter LinkedIn lead data

2.

Robotten sender potentielle leads på en mail

Gevinster ved denne løsning

Produktiviteten forbedres, fordi en manuel opgave fjernes fra medarbejderen, der får mere tid til værdiskabende opgaver.

Dermed kan der også komme mere fokus på selvudviklende opgaver, som er med til at give øget medarbejdertilfredshed.

Ja, jeg vil gerne høre mere
Skriv venligst dit navn
Skriv venligst dit telefonnummer Skriv venligst et telefonnummer
Skriv venligst din mailadresse Skriv venligst din email

Hos Digital Process hjælper vi små og mellemstore virksomheder til vækst og udvikling ved automatisering af manuelt arbejde og integration af IT-systemer med kontorrobotter.

Åbningstider

Mandag - Fredag08:00 - 16:00

Support

support@digitalprocess.dk

Kom billigt og hurtigt i gang

Prøv os med en simpel opgave og mærk hurtigt værdien af en kontorrobot

Øget
skalérbarhed

Håndtering af øget eller skriftende aktivitetsniveau

 

Forbedret
produktivitet

Mere tid til værdiskabende opgaver.

 

Øget
medarbejdertilfredshed

Fokus på selvudviklende opgaver.

 

Forbedret
kundeoplevelse

Hurtigere levering og reduktion i fejl.