Automatisk rykning af leverandør for manglende bekræftelse

Få en kontorrobot, der på daglig basis følger op på leverandører, som mangler at bekræfte en ordre

Slip for opfølgningsarbejdet

Du har sikkert en eller flere medarbejdere, som bruger meget tid på at følge op på leverandører, der ikke har bekræftet jeres indkøbsordrer.

Eller også har du ingen medarbejder, der bruger tid på bekræftelsen, og så rammes du og din virksomhed i stedet af den ubehagelige overraskelse, når varen "pludselig" mangler – altså den dag, varen skulle have været brugt i en produktionsordre eller sendt til en kunde.

Vi har lavet en robot, der på daglig basis laver opfølgning på leverandører, som har indkøbslinjer, der mangler en bekræftelsesdato. Indkøbslinjerne samles i et Excel-ark og sendes som en prioriteret mail med relevant information til leverandøren og med din ansvarlige indkøber på cc.

Hele processen sker automatisk og flere gange dagligt, hvis du ønsker det. Robotten kan også arbejde efter en positivliste, hvis du kun ønsker, at udvalgte leverandører skal håndteres af robotten.

Ja, jeg vil gerne høre mere
Skriv venligst dit navn
Skriv venligst dit telefonnummer Skriv venligst et telefonnummer
Skriv venligst din mailadresse Skriv venligst din email

Sådan foregår det

Når systemet til automatisk bekræftelse er sat op og eventuelt tilpasset virksomhedens individuelle behov, så foregår alting automatisk, og du skal ikke bekymre dig om noget:

1.

Robotten tjekker indkøbslinjer uden bekræftet leveringsdato, som er oprettet for mindst 2 dage siden

2.

Robotten sender liste over indkøbslinjer med manglende bekræftet leveringsdato på mail til relevante leverandører som Excel-fil. Din indkøbsansvarlige er cc på mailen, så de altid er opdateret.

Dine gevinster ved automatisk rykning

Du får forbedret produktivitet, når du sætter en robot til det kedelige rykkerarbejde. Dine medarbejdere får mere tid til de værdiskabende opgaver, som er med til at udvikle virksomheden.

En anden gevinst er øget medarbejdertilfredshed, som kommer med muligheden for bl.a. at sætte fokus på selvudviklende opgaver fremfor at skulle sidde med det kedelige rugbrødsarbejde.

En anden gevinst er øget medarbejdertilfredshed, som kommer med muligheden for bl.a. at sætte fokus på selvudviklende opgaver fremfor at skulle sidde med det kedelige rugbrødsarbejde.

Endelig er der også den gevinst, at robotten arbejder døgnet rundt og aldrig bliver syg eller skal have ferie. Opgaven bliver altså løst, uanset tid på året og antal medarbejdere på arbejde.

Hos Digital Process hjælper vi små og mellemstore virksomheder med at automatisere manuelle rutineopgaver med kontorrobotter – også kaldet Robotic Process Automation eller RPA.

Åbningstider

Mandag - Fredag08:00 - 16:00

Support

support@digitalprocess.dk

Kom billigt og hurtigt i gang

Prøv en kontorrobot og mærk hurtigt værdien

Øget
skalérbarhed

Håndtering af øget eller skiftende aktivitetsniveau

 

Forbedret
produktivitet

Mere tid til værdiskabende opgaver.

 

Øget
medarbejdertilfredshed

Fokus på selvudviklende opgaver.

 

Forbedret
kundeoplevelse

Hurtigere levering og reduktion i fejl.