Find potentielle leads via LinkedIn

Få automatisk forbindelse til potentielle leads på LinkedIn via søgning på fx branche, titler og/eller geografi

Skab automatisk kontakt til potentielle leads

Bruger du også meget tid på at søge og connecte til potentielle leads på LinkedIn? Og sidder du for det meste og søger efter branche, titler og/eller geografi? Det tager lang tid og er ikke det mest spændende at bruge tid på. Dog er det en vigtig opgave for virksomhedens vækst og udvikling.

Du kan med fordel få en kontorrobot til at oprette forbindelse til potentielle leads på LinkedIn. Processen kan tilpasses helt efter din virksomheds specifikke behov. Lad os tage en snak, hvordan I normalt gør hos jer, og så kan vi helt sikkert finde en god løsning, der passer.

Sådan foregår det

Som alle andre løsninger med en kontorrobot foregår processen automatisk – altså lige bortset fra det første punkt, der kræver lidt mere indsigt i virksomhedens målgruppe, end hvad robotten kan klare:

1.

Du eller en medarbejder udfylder søgekriterier og mail til robotten

2.

Robotten foretager søgningen på LinkedIn baseret på søgekriterierne

3.

Robotten sørger for forbindelse og "tilføj en note"

4.

Robotten sender mail til dig eller din medarbejder med antal nye invitationer

Det får du ud af automatisk leadgenerering

Der er mange fordele ved at automatisere processen med at finde nye potentielle leads via LinkedIn.

Der er først og fremmest den fordel, at det giver forbedret produktivitet, fordi du får mere tid til værdiskabende opgaver, når du ikke skal bruge tid på kedelige rutineopgaver.

Når de kedelige rutineopgaver fjernes fra to do-listen, er der plads til at lave selvudviklende opgaver, hvilket kan give øget medarbejdertilfredshed.

Endelig bliver det også nemmere at håndtere et øget eller skiftende aktivitetsniveau.

Ja, jeg vil gerne høre mere
Skriv venligst dit navn
Skriv venligst dit telefonnummer Skriv venligst et telefonnummer
Skriv venligst din mailadresse Skriv venligst din email

Hos Digital Process hjælper vi små og mellemstore virksomheder med at automatisere manuelle rutineopgaver med kontorrobotter – også kaldet Robotic Process Automation eller RPA.

Åbningstider

Mandag - Fredag08:00 - 16:00

Support

support@digitalprocess.dk

Kom billigt og hurtigt i gang

Prøv en kontorrobot og mærk hurtigt værdien

Øget
skalérbarhed

Håndtering af øget eller skiftende aktivitetsniveau

 

Forbedret
produktivitet

Mere tid til værdiskabende opgaver.

 

Øget
medarbejdertilfredshed

Fokus på selvudviklende opgaver.

 

Forbedret
kundeoplevelse

Hurtigere levering og reduktion i fejl.