Find potentielle leads via LinkedIn

Få automatisk forbindelse på LinkedIn til potentielle leads fra søgning på fx branche, titler og/eller geografi

Skab kontakt til potentielle leads

Bruger du også meget tid på at søge og connecte til potentielle leads på LinkedIn? Det er ofte en tidskrævende og triviel opgave at lede efter nye leads, men det er en vigtig opgave for virksomhedens vækst og udvikling.

Oprettelse af forbindelse til potentielle leads på LinkedIn kan automatiseres med en kontorrobot og processen kan tilpasses helt efter virksomhedens specifikke behov. Kontakt os for at høre mere om mulighederne eller for et tilbud.

Sådan foregår det

Når først systemet er sat op, så foregår alt automatisk - altså lige bortset fra det første punkt, der kræver lidt mere indsigt i virksomhedens målgruppe end hvad robotten kan klare:

1.

Du eller en medarbejder udfylder søgekriterier og mail til robotten

2.

Robotten foretager søgning på LinkedIn baseret på søgekriterierne

3.

Robotten sørger for forbindelse og "tilføj en note"

4.

Robotten sender mail til medarbejder med antal nye invitationer

Gevinster ved automatisk leadgenerering

Der er mange fordele ved at automatisere processen med at finde nye potentielle leads via LinkedIn.

Der er først og fremmest den fordel, at det giver forbedret produktivitet, fordi der bliver mere tid til værdiskabende opgaver, når kedelige rutineopgaver fjernes fra medarbejderne.

Når de kedelige rutineopgaver fjernes, så er der plads til at lave flere selvudviklende opgaver, hvilket kan give øget medarbejdertilfredshed.

Endelig bliver det også nemmere at håndtere et øget eller skiftende aktivitetsniveau.

Ja, jeg vil gerne høre mere
Skriv venligst dit navn
Skriv venligst dit telefonnummer Skriv venligst et telefonnummer
Skriv venligst din mailadresse Skriv venligst din email

Hos Digital Process hjælper vi små og mellemstore virksomheder til vækst og udvikling ved automatisering af manuelt arbejde og integration af IT-systemer med kontorrobotter.

Åbningstider

Mandag - Fredag08:00 - 16:00

Support

support@digitalprocess.dk

Kom billigt og hurtigt i gang

Prøv os med en simpel opgave og mærk hurtigt værdien af en kontorrobot

Øget
skalérbarhed

Håndtering af øget eller skriftende aktivitetsniveau

 

Forbedret
produktivitet

Mere tid til værdiskabende opgaver.

 

Øget
medarbejdertilfredshed

Fokus på selvudviklende opgaver.

 

Forbedret
kundeoplevelse

Hurtigere levering og reduktion i fejl.