Gratis guide – Effektiv og skalérbar administration med RPA
Hent vores gratis guide, og bliv klogere på, hvad RPA er og kan gøre for din virksomhed.
Hent guiden herAutomatisk oprettelse af salgsordrer i ERP-systemet ud fra modtaget indkøbsordre
Du har garanteret mindst en og sikkert flere medarbejdere, der bruger meget tid på at oprette salgsordrer manuelt i virksomhedens ERP-system. Den manuelle oprettelse gør, at der kan opstå fejl, som koster tid at rette senere – eller skaber irritation hos kunden. Samtidig opretter dine medarbejdere ikke ordrerne ensartet, hvilket giver forskelligartede data.
Oprettelse af salgsordrer kan automatiseres med en kontorrobot, så alle ordrer oprettes ens, og risikoen for fejl og sure kunder bliver minimal. Kontakt os for at høre mere om løsningen og for at få et tilbud.
Når først systemet er sat op og tilpasset din virksomheds individuelle behov, så foregår alting herefter automatisk:
Robotten modtager ordren via e-mail
Robotten opretter salgsordren i ERP-systemet
Robotten sender ordrebekræftelsen til kunden via e-mail
En af de store gevinster ved automatisk salgsordreoprettelse er, at robotter ingen fejl laver. De gør præcis, hvad de er programmet til – og de gør tingene på den samme måde, hver gang.
Kontorrobotten giver en forbedret kundeoplevelse, fordi der er færre fejl i de ordrer, der sendes ud. Endelig er der også den fordel, at det er nemt at håndtere et øget eller skiftende aktivitetsniveau. Det er især vigtigt, når en virksomhed vil skalere hurtigt.
Læs casen: H & P Frugtimport A/S bruger tiden på kundekontakt frem for tastearbejde
Hos Digital Process hjælper vi små og mellemstore virksomheder med at automatisere manuelle rutineopgaver med kontorrobotter – også kaldet Robotic Process Automation eller RPA.
{{.}}
{{/companyName}} {{#testimonialsCount}}{{.}} anmeldelser
{{/testimonialsCount}}{{.}} stjerner i gennemsnit
{{/averageRating}}Kom billigt og hurtigt i gang
Prøv en kontorrobot og mærk hurtigt værdien