Automatisk oprettelse af salgsordrer

Automatisk oprettelse af salgsordrer i ERP-systemet ud fra modtaget indkøbsordre

Undgå fejl og sure kunder

Du har garanteret mindst en og sikkert flere medarbejdere, der bruger meget tid på at oprette salgsordrer manuelt i virksomhedens ERP-system. Den manuelle oprettelse gør, at der kan opstå fejl, som koster tid at rette senere - eller skaber irritation hos kunden. Samtidig opretter dine medarbejdere ikke ordrerne ensartet, hvilket giver forskelligartede data.

Oprettelse af salgsordrer kan automatiseres med en kontorrobot, så alle ordrer oprettes ens og risikoen for fejl og sure kunder bliver minimal. Kontakt os for at høre mere eller for at få et tilbud.

Sådan foregår det

Når først systemet er sat op og eventuelt tilpasset efter din virksomheds individuelle behov, så går alting herefter automatisk:

1.

Robotten modtager ordren via email

2.

Robotten opretter salgsordren i ERP-systemet

3.

Robotten sender ordrebekræftelsen til kunden via email

Gevinster ved automatisk oprettelse af salgsordre

En af de store gevinster ved automatisk salgsordreoprettelse er, at robotter ingen fejl laver. De gør præcis, hvad de er programmet til - og de gør tingene på den samme måde, hver gang.

En anden gevinst er en forbedret kundeoplevelse, fordi der er færre fejl i de ordrer, der sendes ud.

Endelig er der også den fordel, at det er nemt at håndtere et øget eller skiftende aktivitetetsniveau.

Ja, jeg vil gerne høre mere
Skriv venligst dit navn
Skriv venligst dit telefonnummer Skriv venligst et telefonnummer
Skriv venligst din mailadresse Skriv venligst din email

Hos Digital Process hjælper vi små og mellemstore virksomheder til vækst og udvikling ved automatisering af manuelt arbejde og integration af IT-systemer med kontorrobotter.

Åbningstider

Mandag - Fredag08:00 - 16:00

Support

support@digitalprocess.dk

Kom billigt og hurtigt i gang

Prøv os med en simpel opgave og mærk hurtigt værdien af en kontorrobot

Øget
skalérbarhed

Håndtering af øget eller skriftende aktivitetsniveau

 

Forbedret
produktivitet

Mere tid til værdiskabende opgaver.

 

Øget
medarbejdertilfredshed

Fokus på selvudviklende opgaver.

 

Forbedret
kundeoplevelse

Hurtigere levering og reduktion i fejl.