Varemodtagelse

Varemodtagelse
# 10-21-21

kun 1.299,- pr. måned

Inkl. installation og løbende opdatering

eller

Kontant: 29.900,- inkl. installation

______________________________
Hvis du ikke allerede har en robot, skal følgende udgifter påregnes:
1) Licens til Microsoft Power Automate på 252,- pr. måned og installation på 1.495,-
2) Omkostninger til computer
3) Licens til ERP-system & Office 365
0,00
kr.

Part #: 10-21-21
Automatisk varemodtagelse i jeres ERP-system fra én leverandør, så man hurtigt kan se, hvad man har på lager. Ekstra leverandører kan tilkøbes som en ekstra service, for et mindre beløb.

Description

Bruger dine ansatte også meget tid på at lave varemodtagelse på indkøbene, i jeres ERP-system? Ofte laves varemodtagelsen først, når lagerpersonalet har tid til fysisk at pakke de bestilte varer ud. Derved kan der gå et stykke tid, fra de fysisk er ankommet på lageret, til man kan se det i ERP-systemet.

Varemodtagelsen i ERP-systemet kan automatiseres med en kontorrobot. Processen kan naturligvis tilpasses til jeres specifikke behov som en ekstra service.

Opgave steps

1. Følgesedlen modtages via e-mail. [Robot]

2. Relevant information læses i pdf-filen. [Robot]

3. Varemodtagelse registreres i ERP-systemet. [Robot]

Gevinster ved automatisering

Forbedret produktivitet

Mere tid til værdiskabende opgaver

Ingen fejl

Robotten laver ingen fejl

Øget medarbejdertilfredshed

Fokus på selvudviklende opgaver

Øget skalérbarhed

Håndtering af øget eller skiftende aktivitetsniveau

Højere effektivitet

Robotten arbejder døgnet rundt og bliver aldrig syg

Specifikationer

IT-systemerE-mail & ERP-system
ERP systemerMicrosoft Dynamics C5
Microsoft Dynamics NAV (tidligere Navision og nu Microsoft Dynamics 365 Business Central)
Microsoft Dynamics AX (tidligere Axapta)
SAP Business One
E-conomic
Ring for flere...
Gratis uforpligtende potentiale check! expand_less
arrow-back