Automatisk varemodtagelse i ERP-systemet

Få hurtigere overblik og øget produktivitet ved at automatisere noget af processen ved varemodtagelse

Få hurtigere overblik over lagerbeholdningen

Bruger dine lagermedarbejdere også meget tid på at lave varemodtagelse på indkøbene i jeres ERP-system?

Ofte laves varemodtagelsen først, når lagerpersonalet har tid til fysisk at pakke de bestilte varer ud. Derved kan der gå et stykke tid fra de fysisk er ankommet på lageret til man kan se det i ERP-systemet.

Varemodtagelsen i ERP-systemet kan automatiseres med en kontorrobot. Det giver mulighed for hurtigere at få overblik over lagerbeholdningen, hvilket kan være med til at forbedre produktiviteten og i sidste ende skabe værdi på bundlinjen.

Sådan foregår det

Når systemet er blevet sat op til at foretage automatisk varemodtagelse og eventuelt passet til virksomhedens individuelle behov, så foregår modtagelsen af varer på følgende måde:

1.

Robotten modtager følgesedlen via email

2.

Robotten læser .pdf filen for relevant information

3.

Robotten registrerer varemodtagelsen i ERP-systemet

Gevinster ved automatisk varemodtagelse

Fordelene ved at automatisere processen omkring varemodtagelse er bl.a. forbedret produktivitet.

Varerne kan registreres hurtigere i systemet og der frigives tid for de medarbejdere, der normalt sidder med denne rutineopgave til, at de kan lave mere værdiskabende opgaver. Dette giver øget medarbejdertilfredshed, da der hermed kommer mere fokus på selvudviklende opgaver.

Endelig er der også højere effektivitet forbundet med automatisering, da robotten arbejder døgnet rundt og aldrig bliver syg og ej heller har brug for ferie.

Ja, jeg vil gerne høre mere
Skriv venligst dit navn
Skriv venligst dit telefonnummer Skriv venligst et telefonnummer
Skriv venligst din mailadresse Skriv venligst din email

Hos Digital Process hjælper vi små og mellemstore virksomheder til vækst og udvikling ved automatisering af manuelt arbejde og integration af IT-systemer med kontorrobotter.

Åbningstider

Mandag - Fredag08:00 - 16:00

Support

support@digitalprocess.dk

Kom billigt og hurtigt i gang

Prøv os med en simpel opgave og mærk hurtigt værdien af en kontorrobot

Øget
skalérbarhed

Håndtering af øget eller skriftende aktivitetsniveau

 

Forbedret
produktivitet

Mere tid til værdiskabende opgaver.

 

Øget
medarbejdertilfredshed

Fokus på selvudviklende opgaver.

 

Forbedret
kundeoplevelse

Hurtigere levering og reduktion i fejl.