Bruger dine ansatte også meget tid på at lave varemodtagelse på indkøbene, i jeres ERP-system? Ofte laves varemodtagelsen først, når lagerpersonalet har tid til fysisk at pakke de bestilte varer ud. Derved kan der gå et stykke tid, fra de fysisk er ankommet på lageret, til man kan se det i ERP-systemet.
Varemodtagelsen i ERP-systemet kan automatiseres med en kontorrobot. Processen kan naturligvis tilpasses til jeres specifikke behov som en ekstra service.
Opgave steps
1. Følgesedlen modtages via e-mail. [Robot]
2. Relevant information læses i pdf-filen. [Robot]
3. Varemodtagelse registreres i ERP-systemet. [Robot]
Gevinster ved automatisering
Forbedret produktivitet
Mere tid til værdiskabende opgaver
Ingen fejl
Robotten laver ingen fejl
Øget medarbejdertilfredshed
Fokus på selvudviklende opgaver
Øget skalérbarhed
Håndtering af øget eller skiftende aktivitetsniveau
Højere effektivitet
Robotten arbejder døgnet rundt og bliver aldrig syg